MÅNDAG

(julles bild på ebba nu när hon var här bara för att hon är sjuuuukt sööööt)

Sitter i skolan & börjar om en liten stund, mår inte alls bra, har ont i huvud, hals och hela kroppen plus att jag är förkyld.. Får se hur det här slutar! Dagen efter dessa två lektionerna kommer iallafall att spenderas med en massa plugg och kanske lite sov om jag inte mår bättre. Har sovit i nästan 10 timmar inatt och ändå mår jag såhär, då är det verkligen inte av trötthet... Nä minsann nu ska jag sluta klaga. Förresten, rätt sjukt att jag har träffat Shiralee ganska mycket i helgen och nu mår vi båda såhär ungefär likadant.. KUL!

Kommentarer
Postat av: shiralee

maah, konstigt jaaa... åh, störigttttttt.

2011-05-17 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0