MELLIS



Sitter med detta, aka sjukt gott mellis framför mig och nu har jag inga ursäkter för att inte börja med Hälsa-Livsstil-Miljö-arbetet till idrottsteorin. Imorse var jag lika duktig som i lördags, var ute och sprang samma runda som då. Otroligt varmt dock men så duktig man känner sig efteråt! Har även gått både till och från skolan idag, cirkus en mil tillsammans, lite mer. Så jaaaa nu sätter vi igång då, sjukt opepp att se att det är 20.0 grader ute i skuggan då... Prick en månad till sommarlov och det ska bli så så så bra. Puss

(förresten, jag skrev ett inlägg igår som aldrig kom fram eftersom det har varit massa klydd med blogg.se, det mest intressanta ur det inlägget var att jag har däckat framför film innan tio två kvällar i rad + att vi var hos Lis & Eme igår och vi kom fram till att en Koh Lanta-gympaträff är ett måste i sommar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0