OFLYT


(malaysia 08)

Supertrött tjej ska nu duscha och sen somna som en stock. Grymt trött efter en lång dag, kom hem vid nio och började nio imorse så ja. Roligt var det på kalvinknatet iallafall, att heja på en massa små söta gymnaster! Längtar tills dagen i skolan är slut imorgon, har både en liten engelskaredovisning (oserri men endå) och ett muntligt prov (inte heller jätteserri men jag måste endå prestera tydligen), suck på det. Sen efter det tar jag helg som bjuder på bland annat Oliwia, Olivia och lagkväll. Puss

förresten, när jag satt och pluggade så gick brandlarmet helt plötsligt och jag var på fel våning så fick inte med min jacka ut och sen när jag skulle hämta den igen var det låst på skolan, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0