PALLAAAA SKOLAA

Kul att vädret är fint igen och här sitter jag inne och pluggar. Är helt slut i huet efter en lång skoldag, riktigt skönt dock att avsluta den med ett cirkelstyrka/fys-pass. Var sååå nära på att somna innan den så hade det inte varit för den hade jag förmodligen sussat sött nu, men nej minsann, jag är vaken! Tycker mig vara klar med religionen också för den delen, skönt! Då är det bara en fet hemtenta i historia/samhälle, en bok som ska läsas, litteraturartikel, två läxförhör (prov) på ekonomisk geografi, idrottsarbete, nationella prov i matte, kursprov i franska steg 3 och en pekka kucha presentation kvar innan lovet, taaagggaaaaa satan nu då inför allt detta roliga! NOT. Tillåter mig själv att sucka lite igen och nu ska jag sluta uttråka den stackaren som faktiskt läser detta (om någon orkade sig igenom ett riktigt tråkigt inlägg) och sluta.

Kommentarer
Postat av: Mishaa

Hej!

Kan du vara snäll o berätta vad delarna på franska provet handlade om? Skriftliga? Muntliga? Sjukt snällt av dig om du kunde. :D

2011-05-18 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0