SCHOOOOOL

Igen - skoldator - inga bilder. Sitter i skolan och skriver på idrottsarbetet, resten av klassen ska snart ha idrott men eftersom jag fortfarande är förkyld så hoppar jag det idag. Ska försöka få en del plugg överstökat under denna timmen istället, för sen kommer Frida ner i stan och vi ska köpa piknik, för att sen gå upp mot kärnan och heja på våra söta små gymnaster som ska springa kalvinknatet, supersött we know. Tänkte bara meddela att jag lever och så, så ni vet det. Förresten så mina nya bff's är Ellen, 6 år, Elsa, 6 år och Agnes, 8 år. Jag och Gustaf hoppade studsmatta med dem sjukt länge igår, haha. Agnes är för övrigt min gymnast också. Nu - idrottsarbete! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0