SUCK

Supermånga suckar på mitt liv just nu. Känns som att jag har ungefär tusen bollar i luften samtidigt och massor att tänka på... 4 stora inlämningar i skolan, prov, läxor, vänner, träning, pojkvän och allt det där vanliga plus lite personliga saker, det är så satans mycket som ska hinnas med innan lovet alltså. Det fina vädret gör saken lite bättre i alla fall men jag kommer vara världens segeman på att blogga. Sitter just nu i skolan och försöker bli klar med religionen för att snart ta en fika med saknade Josefin, suck suck suck på att vi har typ bestämt sen förra sommarlovet att vi ska ses någon dag och först nu blir det av, superbra jobbat där av oss. Ikväll blir det lite gäster och så och i helgen blir det SM och jag längtar gumpen av mig, ska bli så kuuuuuul! Nä men religion var det ja. Hörs när vi har tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0