SUMMER IS BACK



(bilder tagna nyss. dock står termon stilla i solen men endååååå. över 25 grader!)

Godmorgon. Här i Helsingborg har vi superfint väder så därför gick jag upp halv nio för att sticka ut och springa en runda! Nästan en halvtimme blev det, vet inte hur långt, men jag vet att de små snuttarna jag var tvungen att springa i solen höll jag på att dö av värmeslag fast att jag bara hade korta shorts och linne på mig.. Fel skor hade jag också känner jag eftersom att jag har fått blåsor under fötterna, faaaaan också att båda paren ser precis likadana ut så man inte ser skillnad :( Sitter och äter frukost nu som består av en stycke tallrik havregrynsgröt med hallon och ett glas mjölk. Lite senare ska jag och pappa över till Helsingör och bara strosa runder lite innan det är dags för träning (kanske lite trampolinhoppning eller så). Puss

Kommentarer
Postat av: Oliwia

hihi ska med till helsingör linnneisen :D

2011-05-07 @ 10:13:21
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0