WEEKEND

(förlåt för supertråkiga bilder, jag ska skärpa mig och börja fota igen!)

Har haft två supermysiga dagar tillsammans med Oliwia och Olivia, mesta delen av tiden har spenderats med hon med v. Idag har vi varit i stan och suttit på pistachia i x antal timmar med min rygg mot solen vilket innebär superful bränna som snälla Olivia har mobbat mig för resten av dagen, tack för den hjärtat ♥. Dagar som dessa borde bli av oftare helt klart. Nu ikväll har jag & mamma varit och ätit hos kusinerna, blir tidig kväll för imorgon ska jag upp tidigt och sen blir det full rulle hela dagen. Hjälpa mamma att stå på loppis i stan (med kusinerna också, hehe), sen lagkväll och sen ska jag sova hos pappa. Vi hörs när vi hörs alltså. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0