1 OKTOBER


(saknar fina trupp lila ♥)

Hade typ världens bästa dag igår med mitt hjärta, helt jättefint och jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om det för det var bara allmänt mysigt och så mycket tid som vi hade med varandra har det inte blivit på länge. Idag har jag varit tränare till femåringar vilket var okej men det är ganska skönt att inte ha gymnaster själv i den åldern längre. Har även tränat både igår och idag vilket har gått okej, inte som förra veckan men verkligen inte dåligt. Bakåt och bord är kul för tillfället och vi ska anmäla oss till JSM och hoppas att vi får ihop framåt. Imorgon ska jag vara tränare till mina egna gymnaster och sen gå en runda på Väla med Gustaf :) puss

förresten, något som är helt awesome är att jag redan har fått sommarjobb utan att behöva göra ett skit!?!?! TACK FRIDA! :D

Kommentarer
Postat av: sarah

sweet blogg! :)

2011-10-02 @ 18:29:33
URL: http://nadarevicc.blogg.se/
Postat av: resume help

Oh what a nice little sportswomen!They look really great and moving!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0