3 AV 8 SAKER

Har ju som sagt varit och hämtat sminket från elf idag, men lappen kom redan igår (var borta hela dagen så märkte inte det) så det tog bara en vecka, toppen ju! Sjukt konstigt också att det var tre stycken grejer som vi hade beställt en av men där vi fick två, det stod inte med på lappen som man fick med vad man hade beställt eller något men tack tack för det säger vi! Tre saker har jag än så länge hunnit testa så kan säga vad jag tyckte om det så länge :)



Denna köpte jag i svart och Vera i coffee (typ brun/guldig) och båda var väldigt snygga! Sjukt lätta att använda också så ett big plus. Ska bli intressant att se hur länge den håller bara, har en känsla av att det inte kommer va jättelänge men så länge den funkar är jag glad, och för 15 kr, hur länge kan man förvänta sig liksom?



En sån här köpte jag också, lipbalm i typ strawberry smak. Luktar sjukt gott, är sjukt mjuuuuk och jag gillar den riktigt mycket, beställer vi fler gånger, så fler sånna här kan jag bara säga. Jag älskar att ha mjuka läppar och denna kommer användas flitigt kan jag lova. Ganska så liten dock men 15 kr för den med så ja, kan nog stå ut med det va.



Och det sista som jag har hunnit testa är detta nagellacket. Det är typ guld-glittrigt med lite större glitterflingor i eller vad man ska säga? Jag tycker att det är fint iallafall, dock så måste man måla typ 3 ggr för att det ska bli bra och det är inte helt täckande eftersom det är glittrigt men det är sött, försökte ta en bild på naglarna men det gick sådär kan jag säga.

Återkommer om detta mer när jag har testat resten. Min eftermiddag har spenderats hos kusinerna och slutade nu med Idol, hur najs? Mina idol-favoriter för tillfället är nog Amanda och Frida så det ska bli spännande att se om båda de går vidare. Sämst att jag tränar på fredag klockan 20:00 men får kolla på play efteråt. Det var nog allt för nu men vi hörs imorgon, franskaprov väntar och jag kan inte det så får panikplugga på hålan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0