GYMNASTIK ♥


(gammal bild från 80-tals uppvisningen i januari 2010 typ?)

Träningen igår gick SÅ JÄVLA BRA! Helt seriöst, fattar ni hur lycklig man blir när man ställer ner ett varv som man har kämpat med sjukt länge och det dessutom är helt rätt och till och med ser snyggt ut? Att allt detta dessutom händer i en strömning (stod först men dock, man blir stressaad!) är det underbaraste alltså, åååh kan leva på det i flera veckor nu typ. Och när det inte ens bara var ett redskap som gick bra, utan både fritt, bord (nytt varv, haha eller jag testade och det gick inte bra men det var kul att prova) och bakåt - hur underbart!? Nu hoppas jag bara på att detta inte var en engångsföreteelse utan att det släpper lite nu och jag fortsätter köra såhär, det hade varit så grymt. Längtar redan tills på fredag och nästa redskapsträning! Hoppas att ni också har hunnit med något som har gjort er riktigt glada denna helgen, alltså den kicken jag fick när jag stod där i strömmen och det kändes rätt och så jävla bra, blir helt varm i hela kroppen när jag tänker på det :) LOVE!

ps. är det någon som vet ifall man kan lägga upp filmer från facebook här på bloggen? i så fall ska ni få se det allihop! eller ni som är vän med alice på facebook kan kolla det där (antar att typ fay och fiona vill se kanske?:)), filmen hon la upp igår och jag står då först ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0